sobota, 22 czerwca 2013

Naleśniki

Przepisów na ciasto naleśnikowe są miliony. 
Jedni dodają sodę oczyszczoną inni wodę gazowaną. Jedni słodzą do deserów inni pieprzą do wytrawnych dań.
 U mnie najgorsze to spisać proporcję ponieważ ja robię to na oko ;P
Ja sama w domu mam 2 przepisy, jeden mój a drugi pani Jadzi (kucharki moich rodziców).
Tak mieć kucharkę, gdy córka prowadzi blog kulinarny...
No cóż, córka ta spędza rok szkolny 200km od domu... 
No i główna kwestia ich na to stać, mnie nie;)



Składniki:
1 szkl. mąki
2 szkl. mleka
1 łyżeczka sody oczyszczonej
2 jajka
szczypta soli
3 łyżki oleju 

Przygotowanie:
  1. W miseczce wymieszaj mąkę z sodą i solą.
  2. Dodaj jajka i mleko oraz olej i dokładnie wymieszaj. jeżeli ciasto jest za gęste dodaj mleka, za rzadkie mąki.
  3. Piecz na patelni teflonowej bez oleju.
Jeżeli lubisz lekko chrupiące naleśniki to piecz na oleju a nie dodawaj go do ciasta.

Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz