sobota, 20 kwietnia 2013

krem z brokułów

Witam, wiem, ze mój blog umarł ;P 
Nie będę się usprawiedliwiać, bo po prostu m i się nie chciało nic pisać nawet jeśli gotowałam;)
Dziś może coś nadrobię ale czuję, że raczej będzie to naciągane i pewnie znowu będą duże dziury za jakiś czas;)
Postanowiłam zrobić krem z brokułów, oczywiście mój mężczyzna wybrzydzał więc ugotowałam dla niego też rosół, tak więc proporcje mogą być trochę inne niż tutaj podane;) 
ah ta zieleń ;)

Składniki na 2 osoby:
brokuł średniej wielkości
0,5l rosołu
imbir, gałka muszkatołowa
sól i pieprz(ja nie dodawałam, bo rosołek był już odpowiednio doprawiony)
2 łyżki śmietany

Przygotowanie:
  1. Brokuły obgotowujemy w osolonej wodzie. Odcedzamy.
  2. Miksujemy ugotowane brokuły blenderem.
  3. Dodajemy rosół. Dokładnie mieszamy
  4. Doprawiamy i rozlewamy do miseczek. 
  5. Każdą porcję zdobimy łyżką śmietany.
SMACZNEGO ;)

1 komentarz: