sobota, 29 grudnia 2012

Drinki na sylwestra

Szukałam wczoraj cały wieczór drinków dość prostych i nie zbyt wymyślnych na sylwestra...
Wiadomo jakieś zakupy i tak trzeba będzie zrobić, głównie to będą jakieś likiery i soki, bo większość alkoholi mam w swoim barku lub barku rodziców;)
No oprócz rumu, jego zawsze mało... Jeszcze się nie zdarzyło aby go nie brakowało, ja w Bydgoszczy zaopatrzyłam się w mała buteleczkę rumu białego do potraw i ciast, ale w domu w Szadku już od jakiegoś czasu na zmianę z mama zużywamy rum i jak się skończy nigdy nie pamiętamy kupić lub kazać kupić tej drugiej. Ja zazwyczaj wyłudzam kasę na rum od mamy, więc i tak kończy się to jej zakupami;) 
Polecam bardzo stronkę  http://www.2drink.pl/, z której ja korzystałam  w większości pomysłów;)

zacznijmy od mojego ostatnio uwielbianego drinka ;P
 
Kamikadze
80 ml wódki
40 ml Blue curacao lub Bols Blue
40 ml soku z cytryny
lód






Red Apple
4 cl wódka
2 cl sok jabłkowy
sok z 1/2 cytryny
1 łyżeczka syrop grenadine
  




Cassis Mojito Vodka (zdjęcia nie znalazłam ;( )
4 cl wodka
1 cl syrop z czarnej porzeczki
1/2 limonka
10-15 lisci miety
top up woda mineralna

 

Purple Passion
40 ml wódki
70 ml soku grejpfrutowego
70 ml soku z ciemnych winogron
kostki lodu






 

Blue Ocean
30 ml wódki
15 ml Blue Curacao
15 ml syropu cukrowego
60 ml soku grejpfrutowego
kostki lodu



 
 Rumowa Chryzantema
40 ml rumu
70 ml soku żurawinowego
15 ml grenadiny
kruszony lód
ćwiartka lub plasterek cytryny 





John Collins
40 ml ginu
30 ml soku z cytryny
15 ml syropu cukrowego
woda gazowana do dopełnienia



 




Pink Pussycat
45 ml ginu
50 ml soku grejpfrutowego
60 ml soku ananasowego
10 ml grenadyny






 

Springtime Cooler
40 ml wódki
20 ml Blue Curacao (syrop)
30 ml soku z cytryny
10 ml syropu cukrowego (można pominąć, bo syrop jest słodki)
60 ml soku pomarańczowego




Po wiele pomysłów i ciekawych drinków wysyłam jeszcze raz na stronę http://www.2drink.pl/
Większość tych drinków pochodzi właśnie z ich strony razem ze zdjęciami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz