poniedziałek, 10 grudnia 2012

Recenzja - Szybkie gotowanie. Pyszny obiad w 20 minut.



Kolejna recenzja.
Tym razem chce wam przedstawić książkę, którą kupiłam na wyprzedaży -50%.
"Szybkie gotowanie. Pyszny obiad w 20 minut." wydawnictwa Weltbild podzielone na 7 działów głównych tj.  kanapki i sałatki, ryby i owoce morza, mięso, drób, makarony, dania wegetariańskie, desery. Pierwszy rozdział, jakby wstęp podpowiada nam jakie produkty powinniśmy mieć zawsze w domu, plus dla autorów :)
Później już nie jest tak kolorowo, owszem do każdego dania jest zdjęcia "propozycja podania", ale przepisy są raczej dość mało odpowiadające mojej osobie. Cielęciny i jagnięciny nie jestem w stanie dostać, zresztą cena też nie jest najmniejsza, a dział mięsny to głównie te 2 rodzaje mięsa, wołowina i kilka przepisów na wieprzowinę...
Nie mogę też całej książki zaraz ocenić na 0, bo kilka przepisów mi się spodobało i jak mi się uda mam zamiar je przygotować w przyszłości;) Duża ilość przepisów z drobiu jak i kilka z deserów są w zasięgu mojej ręki i kieszeni;)
Wielkim minusem tej książki jest fakt, że spodobało mi się, gotowanie w 20 minut, może i przygotowanie tyle trwa, ale gotowanie, smażenie, marynowanie itd przedłużają strasznie proces...
Książka kosztuje 19,90 i na pewno nie zapłaciłabym za nią tyle, skusiła mnie cena 9,90 ale sądzę, że nie był to za dobry zakup, po prostu się skusiłam na promocje :(
Ogólna ocena książki to 3/10. Zostanie ona w moich zbiorach ale nie za często będą po nią sięgać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz