niedziela, 17 lutego 2013

Prosty mus czekoladowy

Przygotowałam go wieczorem 13 lutego tak aby spokojnie schłodził się w lodówce, ale dopiero dziś wstawiam przepis.
Ostrzegam bardzo ale to bardzo słodki :P
No cóż zawsze można zastąpić czekoladę mleczną - czekoladą deserową lub gorzką, ale ja ich nie znoszę, a do gorzkiej kawy deser ten pasuje idealnie.
 U mnie na walentynkowy deser spisał się super, zjedliśmy porcję na spółkę, a drugą drugiego dnia;)

Składniki:
Kremówka u mnie ok 300ml
tabliczka czekolady (jeśli używasz gorzkiej możesz leciutko posłodzić cukrem pudrem)

Przygotowanie:
  1. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i odstawić aby trochę przestygła ale jeszcze była lejąca.
  2. Kremówkę ubić na sztywno. Odłożyć 2 łyżki do zdobienia
  3. Do bitej śmietany dodać czekoladę i dobrze wymieszać, ja to zrobiłam na bardzo wolnych obrotach miksera.
  4. Mus przełożyć do pucharków i ozdobić bita śmietaną. Wstawić do lodówki najlepiej na całą noc, ale już po 4h spokojnie da się go zjeść.
Smacznego :)

Ps. przykro mi ale zapomniałam zrobić zdjęcie :(

1 komentarz:

  1. uwielbiam mus czekoladowy:) polecam dodać z dwie łyżeczki żelatyny:)

    OdpowiedzUsuń