sobota, 27 lipca 2013

Tarta z owocami i serkiem mascarpone

Ciasto robione na szybko, bo rodzice chcieli inne ciasto niż bananowe... 
Byłam zła i aż się zdziwiłam, że mi tak dobre wyszło, bo napracowałam się już kilka dni w kuchni przy szykowaniu kolacji dla rodziny i imprezy grillowej na 20osób ;)
Na szczęście to co mi przyjdzie do głowy smakuje lepiej niż to co znajduję czasami w książkach kulinarnych. Ciasto łatwe, smaczne ale też nie takie tanie jak byśmy chcieli ;)


Składniki:
herbatniki pełnoziarniste ( u mnie 1/2 dużego opakowania kupionego w Biedronce)
1/4 kostki masła
500g serka mascarpone
1 op. cukru waniliowego
owoce: jagody, maliny, brzoskwinia
galaretka ( u mnie czarna porzeczka)

Przygotowanie:
  1. W garnuszku rozpuścić masło i połączyć z pokruszonymi herbatnikami.
  2. Formę do tarty wyłożyć masą herbatnikową i wstawić do lodówki na ok 30 minut.
  3. Przygotowując galaretkę należy użyć mniejszej ilości wody niż opisano to na opakowaniu. Schłodzić.
  4. W misce połączyć serek mascarpone z cukrem waniliowym.
  5. Masę z serka wyłożyć na schłodzony spód i udekorować owocami.
  6. Na tak gotowe ciasto nakładamy galaretkę i schładzamy całe ciasto ok 2godzinny.  
Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz