piątek, 1 marca 2013

Krokiety z kapustą i grzybami

Ok mój blog trochę umarł:(
Przyznaję się, że nie chciało mi się go uzupełniać i nic nowego nie gotowałam, a jak nawet to nie robiłam zdjęć :(
Dziś wygrzebałam w lodówce słoiczek zachomikowanego farszu z kapusty i pieczarek.
Nie chce mi się lepić pierogów, bo mam chyba z 20 sztuk jeszcze w zamrażalniku ale naszła mnie ochota na krokiety z barszczem albo z sosem czosnkowym.
 Najprostszy sposób na coś sycącego :P
A jak masz jeszcze czerwony barszcz instant to już super posiłek na naukowy wieczór.

Składniki
Farsz z kapusty kiszonej i pieczarek (najprostszy: kapusta kiszona, pieczarki, masło, sól, pieprz)
ciasto naleśnikowe (mleko, jajko, mąka, sól, soda oczyszczona/woda gazowana)
olej
jajko
bułka tarta
2 łyżki mąki

Przygotowanie:
  1. Upiec naleśniki.
  2. Na naleśnik nałożyć gotowy farsz i zwinąć krokiet.
  3. Krokieta obtoczyć w bułce wymieszanej z mąka i jajku. Upiec na patelni z każdej strony, również po bokach.
  4. Ja podałam go z sosem czosnkowym, ale super też smakuje z czerwonym barszczem.
Smacznego :)

1 komentarz:

  1. ja najbardziej lubię z mięskiem mielonym i do tego barszczyk w kubku:)

    OdpowiedzUsuń