piątek, 28 grudnia 2012

Planowanie menu na sylwestra

 

W tym roku spędzamy Sylwestra tylko we dwoje.
Nie mamy jakoś ochoty na wielkie imprezy, a nie mogę i nie do końca chcę wracać już do Bydgoszczy. Nie ma tam mojego ukochanego A. ;)
Planowanie na dwie osoby ogranicza się raczej do tego jak nie przygotować za dużo (w moim wypadku to bardzo trudne) i co zrobić, aby owca była cała, a wilk najedzony;)
Na miejsce naszej uroczej imprezy wybraliśmy mój dom, trochę więcej prywatności mimo iż rodzice będą w domu, u niego zresztą też, a mieszka w blokach...
W pokoju mamy duży telewizor, pełno programów w tv, jak i ciekawych filmów, które przygotował mój mężczyzna. Poza tym coś wspominał o grach jak scrabble i eurobiznes:) Może nie jest to wymarzony Sylwester dla wielu osób ale dla nas w tym roku tak ;P Chcemy prywatności, normalności i czegoś chyba na nasz wiek zupełnie nieracjonalnego;)

No dobra to moja część zadania:
1. Pizza baaaardzo mięsna specjalnie dla A;) przepis w sylwestra albo 1 stycznia ze zdjęciami;)
2. Foundee czekoladowe, dużo owoców i mleczna czekolada, mniam to dla mnie
3. szampan, wino i inne alkohole prosto z mojego barku, soki do drinków, których dziś poszukam
4. sałatka z gyrosem lub kanapki jak się nie najemy pizzą, choć w lodówce czeka już ciasto francuskie ;P
5. popcorn do filmów
Sądzę, ze jak na 2 osoby to i tak za dużo;)

ok to ja szukam drinków;P
jutro wstawię jakieś moje najlepsze typy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz