wtorek, 11 grudnia 2012

Recenzje- Babeczki słodkie i pikantne. Drobne ciasteczka, mufinki do kawy.






Kolejna książka kupiona na wyprzedaży -50%
"Babeczki słodkie i pikantne. Drobne ciasteczka, mufinki do kawy" wydawnictwa Weltbild okazała się całkiem ciekawym zakupem.
Podzielono ją na kilka działów: babeczki, mufinki z owocami, mufinki nadziewane, mufinki z alkoholem, mufinki na przyjęcia.
Tym razem pierwszy rozdział nie spodobał mi się aż tak bardzo i wybrałam tylko 2 przepisy na babeczki, może z powodu nie do końca zrozumiałego przepisu, wymogów składnikowych czy też ogólnie dostępności owoców. Kolejne za to już są bardziej przystępne i pozaznaczałam bardzo dużo przepisów, które muszę wręcz kiedyś zrobić;)
Stwierdziłam, że i tak muszę poudoskonalać te przepisy, bo nie dostanę teraz zbyt dużo dobrych owoców (najczęściej sezonowych), a mam wielką ochotę na mufinki z jeżynami, malinami lub truskawkami. Zresztą istnieją też mrożonki;)
Tak jak w poprzedniej książce przy każdym przepisie są zdjęcia "propozycja podania", jak i składniki na dekoracje i opis zdobienia. Książka w twardej oprawie, na grubym, śliskim papierze.
Książkę oceniam ogólnie na 7/10.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam książki kulinarne to i może ta by się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń