poniedziałek, 3 grudnia 2012

sałatka z selera

Sałatka z mojego dzieciństwa, pamiętam jak mama zdobyła ja od ciotki i potem co sobotę siadałam i kroiłam składniki ;P
Bardzo podobna sałatka której przepis już podawałam wcześniej, tylko,że tamta była warstwowa a tą klasycznie się miesza ;)
Tym razem bez zdjęcia bo za równo moja komórka jak i aparat fotograficzny odmówiły posłuszeństwa. W aparacie nie naładowałam baterii, a w komórce wychodzą tak zamazane zdjęcia, że strach wstawiać takie coś;)

Składniki:
6 jajek
słoiczek selera konserwowego
6 plastrów szynki konserwowej
puszka ananasa
20 dag sera żółtego
puszka kukurydzy
majonez
sól i pieprz, odrobina papryki słodkiej (ja zazwyczaj nie dodaję)

Przygotowanie:
  1. Jajka ugotować na twardo. Ostudzić. Kukurydze i ananasa odsączyć na sitku.
  2. Selera odsączyć, dobrze odcisnąć soki i pokroić w drobniejsze części.
  3. Szynkę, ser, ananasa i jajka pokroić w drobną kostkę i wrzucić do miski wraz z selerem i kukurydzą.
  4. Doprawić solą i pieprzem, dodać majonez i składniki dokładnie połączyć.
Smacznego :)
Ps. w sumie to chętnie się dowiem czy wolicie sałatkę z selerem warstwową czy  taką klasycznie zmieszaną?

1 komentarz: