sobota, 1 grudnia 2012

Sałatka z porem

Dziś będzie skromnie, a to dlatego, że zachciało mi się usuwać zmianę na stopie, wczoraj miałam zabieg i do dziś jęczę, że mnie boli, że skóra ciągnie, że mnie kołdra drażni, że za ciasno w butach itd.
Nie chcę brać przeciwbólowych leków, więc dziś głownie szukam inspiracji i przeszukuję książki i gazety kulinarne :P
No ale coś trzeba przecież zjeść więc witaj moja sałatko z tego co jest w lodówce;P
Tak na miesiąc założenia bloga:)



składniki:
20dag sera żółtego
20-30dag szynki konserwowej w kawałku
mały por
mała puszka kukurydzy
1/2 papryki czerwonej
mały ogórek zielony lub 3-4 ogórki konserwowe/luksusowe
natka pietruszki opcjonalnie
sól i pieprz
majonez

Przygotowanie:
  1. Ser żółty i szynkę pokroić w kostkę. 
  2. Kukurydzę odsączyć na sitku.
  3. Pora pokroić bardzo cieniutko.
  4. Paprykę umyć, usunąć gniazdo i pokroić w niewielka kostkę.
  5. Ogórka zielonego obrać i pokroić w kostkę.
  6. Wszystko połączyć ze sobą, dodać 2 łyżki majonezu, doprawić sola i pieprzem. Opcjonalnie można kilka listków natki pietruszki pokroić i dodać do smaku, jeśli ktoś lubi.
Smacznego;)

3 komentarze: