piątek, 31 stycznia 2014

Sałatka z zupek chińskich wg Pauliny

Jak obiecałam wykorzystałam przepis Pauliny do przygotowania sałatki z zupek chińskich;)
Sałatka ta trochę się różni od poprzedniej i jakoś długo mi schodziła, miałam na nią ochotę, najadłam się i teraz leży biedna w lodówce i czeka aż ją dojem do końca ;)



Składniki:
2 zupki chińskie
1 papryka czerwona
ogórek świeży
pół puszki kukurydzy
1 duży pomidor
2-3 łyżki majonezu
1 łyżka sosu słodko pikantnego chili


Przygotowanie:
  1. Makaron pokruszyć, dodać przyprawy (można zalać 200ml wrzątku, a potem makaron odcedzić, ale nie jest to konieczne. Po pewnym czasie makaron i tak zmięknie nasiąkając sokami z pomidora, ogórka itp.).
  2. Paprykę, pomidora oraz ogórka pokroić w kostkę. Wrzucić wszystko do miski z makaronem.
  3. Kukurydzę odsączysz, dorzucić do miski z makaronem i resztą składników.
  4. Dodać sos słodko-pikantny oraz 3 łyżki majonezu, wymieszać.
  5. Przykryć miskę i włożyć do lodówki na ok. 2h. Sałatka najlepiej smakuje na drugi dzień. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz