czwartek, 16 stycznia 2014

Suzett w Manufakturze

No cóż, miałam ochotę na naleśniki, a do Manekina było daleko...
Przypomniałam sobie, że zauważyłam naleśnikarnię w Manu, gdy czekałam aż A odbierze mnie po zajęciach ;)
Musze przyznać, że lokal jest trochę schowany jak dla mnie, bo zazwyczaj parkuje gdzieś koło kina i nie chodzę w tamte rejony...
Lokal o całkiem przyjemnym wyglądzie, nastrój super na romantyczną randkę ;)
Weszliśmy na piętro i zajęliśmy stolik z kanapą przy ścianie.
Zaraz po tym przyszła pani z obsługi podając kartę i uśmiechając sie ciągle.
W karcie spory wybór ale jednak nie tak wielki jak w Manekinie, trochę inne potrawy jednak.
Ja zwykle jedno z nas zamówiło naleśnik wytrawny a drugie na słodko...
Zgadniecie, kto jadł co?


Dla tych co mnie znają wiedzą, że wolę wytrawne naleśniki i tak było i tym razem. Zamówiłam naleśnik J&J z wołowiną po burgundzku, A zamówił naleśnik z owocami i bita śmietaną i az mu się uszy trzęsły jak się zajadał.
Dałam się namówić kelnerce na festiwal herbaty i zamówiłam herbatę z syropem z mirabelek i rozmarynem, było to cudownie słodkie połączenie z nutka posmaku rozmarynu. Na pewno tam na nią jeszcze wrócę ;P
Co do naleśników to: A smakował całkiem nieźle, owoce ułożone na wierzchu z serkiem w środku i ta pyszną bitą śmietaną, aż żałowałam, że sama ich nie wybrałam... Mój naleśnik no cóż.. Określiłam to ładnie pani kelnerce, nie mogę ocenić, bo zupełnie nie w moim guście, choć tak kruchą wołowinę to nie pamiętam kiedy jadłam w restauracji... Mięsa było sporo i całkiem smaczne ale całość sosu mi nie smakowała... Naleśnik za to był smaczny, delikatny ale sos zabił wszystko. a i sałatka, była całkiem odświeżająca dla tego dania, bez niej nie dałabym kawałka przełknąć ;)
Naczekaliśmy się na panią kelnerkę aby przyniosła nam rachunek ale może to tylko przypadek, w końcu siedzieliśmy sami na górze ;)
Chciałabym ocenić ten lokal już dzisiaj ale ponieważ jedzenie nie przypadło mi do gustu to nie podejmę się tego tak do końca. Na pewno pojawię się tam jeszcze raz, spróbuję innego naleśnika i ocenię do końca lokal dokładnie za kuchnię.
Na dzisiaj lokal oceniony jest na 6,5/10 pkt za wystrój, obsługę i klimat.
Ale obiecuję, że jeszcze kiedyś tam zajrzę aby poprawić ta ocenę ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz