poniedziałek, 23 września 2013

Koktajl truskawkowo-bananowy

Kiedyś całe wakacje jadłam na śniadanie koktajl z banana, kefiru i cynamonu, potem aby mi się nie znudził dodawałam sezonowych owoców, a to truskawki, jagody a potem jakieś brzoskwinie, maliny i tak całe 90 dni;)
Do dziś mam ochotę na takiego kopa energetycznego, który trzyma mnie przez prawie cały poranek ;P
Dziś chciałam zaproponować koktajl, który tak na prawdę możemy robić cały rok ;)

Składniki na 2 porcje :
10 truskawek świeżych lub mrożonych
2 banany
kefir 400ml
cynamon

Przygotowanie:
  1. Truskawki opłucz i usuń z nich szypułki.
  2. Banany obierz ze skóry i odkrój oba końce.
  3. Do blendera włóż truskawki, połamane banany, wlej kefir i dodaj szczyptę cynamonu.
  4. Wlej do szklanek płyn i schłodź w lodówce albo od razu wypij.
Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz