środa, 18 września 2013

Szybka tarta z serkiem mascarpone

Dzisiaj miałam wyjechać z domu na kilka dni, oczywiście rodzice jak to oni narzekali, że znowu jadę do swojego chłopaka i będę tam siedzieć kilka dni..
"Przecież nie wypada..." te słowa doprowadzają mnie do szału!!
Ale chcąc załagodzić sytuacje zrobiłam ciasto, w sumie to 2, jedno dla rodziców, drugie dla mnie i A;)
Ponieważ nie miałam za dużo czasu, bo na 17 musiałam oddać auto do lakiernika a na zegarku wybijała już 17 i przede mną milion zadań, musiałam pokombinować...
Kupiłam masło, herbatniki, mascarpone i dżem... wyszło coś bardzo ciekawego...
No oczywiście miał być dżem z kiwi, był zupełnie inny, bo nie zauważyłam w sklepie, ze odłożyłam nie ten co potrzeba i dokupiłam 4 kiwi...


Składniki:
opakowanie herbatników pełnoziarnistych (250g)
125g masła
500g serca mascarpone
cukier waniliowy
1/2 słoiczka dżemu z czerwonych i czarnych porzeczek
2-3 kiwi
kawałek czekolady

Przygotowanie:
  1. Herbatniki pokrusz bardzo drobno.
  2. Rozpuść masło i dodaj herbatniki, dokładnie wymieszaj.
  3. Formę do tarty wyłóż masą i wstaw do lodówki na 30 minut.
  4. W misce wymieszaj serek z cukrem waniliowym.
  5. Kiwi obierz i pokrój w kostkę dość drobną.
  6. Na gotowy spód posmaruj dżemem i wysyp na to kawałki kiwi.
  7. Następnie wyłóż krem z serca mascarpone i zetrzyj na tarce czekoladę zdobiąc górę.
  8. Włóż do lodówki na ok 30 minut.
Super smakuje z kawą gorzką jak to stwierdził mój chłopak ale jak dla mnie ciasto było słodkie ale kawę i tak jak zwykle posłodziłam;)

Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz