niedziela, 22 września 2013

Sałatka z zupek chińskich

Przeglądając internet natknęłam się na bardzo prosta sałatkę z zupek chińskich.
Nie przekonana do takiego dania stwierdziłam, że jak już mam to wyrzucić( jeśli mi nie zasmakuje) to przynajmniej im mniej produktów tym mniej kasy straconej;)
Ale sałatka mi bardzo smakowała, oczywiście zrobiłam ja zgodnie z przepisem.
Na sałatkę dość długo się dość długo "aż wchłonie soki z warzyw" ale jeśli zrobimy ją rano a podamy wieczorem to nie mamy się o co martwić ;)
Mam zamiar wykonać jeszcze jedną sałatkę z zupek chińskich z większą ilością produktów (tym razem przepis od Pauliny ) więc niedługo kolejny przepis na podobna sałatkę :)


Składniki:
2 zupki chińskie (jedna ostra, druga łagodna)
duża czerwona papryka
puszka kukurydzy ( u mnie mała puszeczka)
średni ogórek
sos
łyżka majonezu
łyżka jogurtu naturalnego
łyżka musztardy

Przygotowanie:
  1. Paprykę umyć, usunąć gniazda nasienne i pokroić w kostkę.
  2. Ogórka umyć, obrać i pokroić w kostkę.
  3. Makaron dobrze pokruszyć i wsypać do miski.
  4. Do makaronu dodać warzywa, przyprawy z zupek i odstawić na kilka godzin aż makaron zmięknie.
  5. Przygotować sos. Majonez, jogurt i musztardę dobrze wymieszać i dodać do sałatki.
Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz