poniedziałek, 17 lutego 2014

Spaghetti z masłem i parmezanem czyli najprostszy i najsmaczniejszy makaron jaki jadłam

Najprostszy  makaron jaki kiedykolwiek robiłam...
A dlaczego go zrobiłam? 
Byłam głodna, w lodówce zero jedzenia na które miałam ochotę (fasolka po bretońsku i leczo miałam w słoikach)...
Za to ostatnio mam zawsze w lodówce świeżą dostawę parmezanu, więc pomyślałam o  makaronie;)
AHA i co do składników podaję co potrzeba, a już ilości musicie dobrać sobie sami ;)


Składniki:
makaron spaghetti
oliwa lub olej
masło
sól
świeżo zmielony pieprz
parmezan

Przygotowanie:

  1. Ugotuj makaron według przepisu w osolonej wodzie z odrobina oliwy lub oleju.
  2. Makaron odcedź i ponownie umieść go w garnku.
  3. Dodaj kawałek masła i świeżo zmielony pieprz. Dokładnie wymieszaj, aż masło się rozpuści.
  4. Makaron przełóż na talerz i posyp obficie parmezanem. 
Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz