wtorek, 4 lutego 2014

Surówka z czerwonej kapusty

Jak byłam mała nie przepadałam za surówkami z czerwonej kapusty...
Dziś mnie to dziwi, bo ta mi strasznie smakuje mimo iż lepiej po niej nie ziać nikomu w twarz;)
Surówka jest prosta, podobno na następny dzień smakuje lepiej niż zaraz po przygotowaniu...


Składniki
mała główka kapusty czerwonej
duża cebula (ja użyłam małej szalotki i średniej zwykłej)
duże jabłko
sól, pieprz
2 łyżki majonezu
2 łyżki jogurtu naturalnego
ewentualnie cukier dla smaku, ja nie dodaję;)

Przygotowanie:
  1. Z kapusty usunąć głąb i poszatkować na drobno.
  2. Cebulę obrać i pokroić w półplasterki.
  3. Jabłko obrać, usunąć gniazda nasienne i zetrzeć na grubej tarce.
  4. Przygotować sos. Majonez z jogurtem, solą i pieprzem wymieszać.
  5. Połączyć wszystkie składniki, polać sosem i wymieszać.
Smacznego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz